دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
قهرمان المپیکی تیراندازی ایران کاندیدای کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تیراندازی شد.
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
بسیاری از افراد حاضر در این تصویر در سال‌های اخیر به مناصب مهمی دست یافته‌اند.
جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان پرچمدار و علی پاکدامن به عنوان مشعل دار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: نه تنها من بلکه هیچ کدام از تیراندازان قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را نمی‌توانند بدهند.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در تپانچه جام جهانی باکو رتبه ای بهتر از پنجاه و نهمی کسب نکرد.
نماینده کشورمان به فینال تپانچه بادی 10 متر در جام جهانی تیراندازی باکو صعود کرد‌.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
پیشکسوت تیراندازی گفت: من با اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون مربیان انتخاب شدم اما از برگزاری مجمع بی‌اطلاع بودم.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
وی در خصوص عملکردش در بخش انفرادی مسابقات گفت: از کسانی که در بخش انفرادی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم. انشاا... در میادین بعدی پاسخگوی به حقی برای آن‌ها خواهم بود.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: از کسانی که در بخش انفرادی مسابقات جهانی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
در جریان مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مصر جواد فروغی در تپانچه بادی سی و سوم شد.
جواد فروغی گفت: در فینال، دهم‌ها تعیین کننده است، امیدوارم رسول عفتی در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.
قهرمان المپیک تیراندازی ایران گفت: حریفان مخصوصا در قاره اروپا خیلی خوب کار و خود را آماده می‌کنند و قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.
چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به پایان رسید.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
امیر نریمانی با ثبت و انتشار عکسی از سال ۱۳۹۰ و اشغال سفارت انگلیس، علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما را در بین مهاجمان و اشغال کنندگان نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ